Abstract Moments

2010.11.15. 18:38 fenyo86

Ezt a számom 3 éve készítettem, szerintem azóta is legjobban sikerült  dalom, ezért is sajnálom, hogy amikor a masterelés tudományát tanulgattam, a próbálgatások áldozata lett. Menthetetlenül túlmastereltem (elég csak ránézni a lejjebb található hangképére) és persze sikerült felül is írnom a wav file-t, a sávok pedig helyhiány miatt azóta már a lomtárban végezték. Időnként lelkesen nekikezdek újra összehozni a dalt, de már arra sem emlékszem, milyen szintiket használtam hozzá. Talán azért egyszer sikerül reprodukálni. 

Az biztos, hogy a vonós hangszereket Cakewalk SI String-el oldottam meg, a dobhoz Izotope iDrum-t használtam akkoriban még, a basszus sávot pedig Audiorealism Bassline-al játszottam fel, a gond csak az, hogy mindegyik hangnak a felismerhetetlenségig változtattam a dinamikáját a Blue Cat Audio szűrőjeivel, ezért is nehéz újra összerakni a dalt. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyo86music.blog.hu/api/trackback/id/tr472473178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása