Hidden Frequency

2010.12.16. 22:39 fenyo86

Ez a számom eleinte egy kis alter-rock-os hangszerelésű, kis könnyed dalnak készült, ám a komponálgatás közben változott a hangulatom és végül egy drumandbass zenét készítettem belőle. Az eleje tehát kis laza, könnyed zongorás dal, a felétől azonban beindul a zúzás:)
Teljes egészében Reason-nel készült, mert kívácsi voltam, mire megyek Ableton és Fruity nélkül. (Eddig ugyanis akárhányszor belekeztem egy Reason projecktbe, mindig az lett a vége, hogy már az első óra után rendereltem Cubase-be vagy egyből ReWire-öztem az Ableton-ba:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fenyo86music.blog.hu/api/trackback/id/tr222453704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása